Szkolne technologie dla rozwoju kultury i kreatywności

Semestr I

Interdyscyplinarność Sportów Elektronicznych – Umiejętności miękkie

Szanowni Państwo,

jedną z niewielu rzeczy, co do których można mieć pewność, jest fakt, że na dzisiejszym rynku pracy istnieje ogromna konkurencja. Jako Esports Association wiemy, że nadrzędnym celem edukacji szkolnej jest przygotowanie uczniów do życia zawodowego. Dlatego szukamy innowacyjnych sposobów przekazywania kluczowych kompetencji młodym ludziom w sposób przyjazny, bazując na ich zainteresowaniach.

Sporty elektroniczne to interdyscyplinarna branża tworzona między innymi przez specjalistów z zakresu marketingu, zarządzania, IT, nowych mediów, sportu i psychologii. Wiedzę z powyższych sektorów zebraliśmy w formie niezbędnych do nauczania materiałów. Jesteśmy przekonani, że stworzone treści pomogą Państwu w pracy z młodzieżą.

Wierzymy, że pasja do esportu może być pierwszym krokiem w stronę rozwoju zawodowego młodych ludzi. Po części jesteśmy odpowiedzialni za ich przyszłość, dlatego mocno trzymamy kciuki za powodzenie naszych wspólnych działań.

Łukasz Trybuś, prezes Esports Association

Spis treści:

Wszystkie semestry programu
25% taniej

Wiele metod, jeden cel: edukować!

Write your awesome label here.

Kompleksowe scenariusze zajęć

E-booki, które przeprowadzą Cię przez temat krok po kroku.The #1 Course to Land a Job in Software Development.

Materiały
dla uczniów 

Karty pracy i studium przypadku, które pozwolą utrwalić wiedzę wyniesioną z zajęć.

Filmy z wypowiedziami ekspertów

Multimedia, które pozwolą poznać perspektywę profesjonalistów z branży

Gry i zabawy
szkoleniowe

Atrakcyjne aktywności, które sprawią, że na zajęciach nie będzie miejsca na nudę.
Utworzone za pomocą