Szkolne technologie dla rozwoju kultury i kreatywności

Semestr IV

Interdyscyplinarność Sportów Elektronicznych - Realizacja wideo

Transmisje na żywo stanowią platformę relacji międzyludzkich, a w środowisku esportowym jest to kluczowy obszar tematyczny. Docierające do widzów streamy z rozgrywek i wydarzeń pokrewnych muszą być bowiem odpowiednio przygotowane technicznie i opakowane multimedialnie. Z kolei umiejętności związane z produkcją wideo poszerzają twórcze możliwości wyrażania się, a także umożliwiają znalezienie ciekawej pracy w sektorach kreatywnych. Poziom trudności proponowanych przez nas treści wzrasta, jednak prezentowana wiedza i umiejętności są obecnie niezwykle pożądane na rynku pracy.

Mamy nadzieję, że zachęci to Państwa uczniów do wytężonej pracy i zagłębienia się w omawiane zagadnieniach, co w konsekwencji zwiększy liczbę specjalistów w polskiej gospodarce.

Łukasz Trybuś, prezes Esports Association

Spis treści:

Wszystkie semestry programu
25% taniej

Wiele metod, jeden cel: edukować!

Write your awesome label here.

Kompleksowe scenariusze zajęć

E-booki, które przeprowadzą Cię przez temat krok po kroku.The #1 Course to Land a Job in Software Development.

Materiały
dla uczniów 

Karty pracy i studium przypadku, które pozwolą utrwalić wiedzę wyniesioną z zajęć.

Filmy z wypowiedziami ekspertów

Multimedia, które pozwolą poznać perspektywę profesjonalistów z branży

Gry i zabawy
szkoleniowe

Atrakcyjne aktywności, które sprawią, że na zajęciach nie będzie miejsca na nudę.
Utworzone za pomocą