Szkolne technologie dla rozwoju kultury i kreatywności

Semestr VI

Interdyscyplinarność Sportów Elektronicznych – Unreal Engine. Część II


Szósty semestr programu “Interdyscyplinarność Sportów Elektronicznych” to wstęp do bardzo ciekawej, wymagającej i dochodowej specjalizacji – projektowania gier komputerowych i mobilnych. To jeden z tych semestrów, na których nie warto opuszczać nawet jednej lekcji, ponieważ zaproponowane tematy tworzą spójny materiał, który będzie rozszerzany w szóstym semestrze. Gamedev (od “game development”) to obecnie szalenie popularny sektor gospodarki – kreatywny, progresywny i regularnie zwiększający zatrudnienie. Biznes globalny, ze stale rosnącym zainteresowaniem konsumentów. Jeszcze nie jest za późno na start – trzecia dekada XXI wieku to bardzo dobry moment na rozpoczęcie kształcenia, którego rezultaty przyjdą prawdopodobnie wcześniej, niż się spodziewamy.

Z całego serca życzę Państwu intensywnej i efektywnej pracy z uczniami. Wspólnie tworzymy dla nich świetny start w stronę spełnienia życiowego i zawodowego.

Łukasz Trybuś, prezes Esports Association

Spis treści:

Wszystkie semestry programu
25% taniej

Wiele metod, jeden cel: edukować!

Kompleksowe scenariusze zajęć

E-booki, które przeprowadzą Cię przez temat krok po kroku.

Filmy z wypowiedziami ekspertów

Multimedia, które pozwolą poznać perspektywę profesjonalistów z branży.

Materiały dla uczniów 

Karty pracy i studium przypadku, które pozwolą utrwalić wiedzę wyniesioną z zajęć.

Gry i zabawy szkoleniowe

Atrakcyjne aktywności, które sprawią, że na zajęciach nie będzie miejsca na nudę.
Utworzone za pomocą