Profil esportowy
w Twojej szkole

Stworzyliśmy unikalny w skali europejskiej program dydaktyczny “Interdyscyplinarność Sportów Elektronicznych”.

To platforma edukacyjna dla nauczycieli pozwalająca im uczyć o technologii, umiejętnościach miękkich i branży kreatywnej w atrakcyjny sposób.

Zakres tematyczny

  • Branża nowoczesnych technologii
  • Grafika komputerowa
  • Gamedev
  • Psychologia
  • Trening sportowy w esporcie
  • Przedsiębiorczość i zarządzanie
  • Marketing
  • Profilaktyka zdrowotna

Elementy platformy

  • Kompleksowe scenariusze zajęć
  • Materiały dla uczniów
  • Filmy z wypowiedziami ekspertów
  • Gry i zabawy szkoleniowe
Profil dopasowany do potrzeb Twojej szkoły

Wybierz, czego potrzebujesz

Treningi
esportowe 

600 zł/mies. *
  • Zajęcia z profesjonalistami (zdalnie)
  • Dopasowanie do umiejętności uczniów
  • 5 gier do wyboru
  • Elastyczny wybór godzin zajęć

Platforma edukacyjna

1200 zł/mies.
  • 280+ godzin scenariuszy zajęć

  • Gotowe narzędzia dydaktyczne
  • Materiały dodatkowe

  • Wygodny dostęp online

Dopasowany
nauczyciel

1300 zł/mies.
  • Ekspert w dziedzinie zajęć esportowych
  • Znajomość branży nowych mediów
  • Duża komunikatywność
  • Zajęcia offline w szkołach

Reprezentacja szkoły 

500 zł/mies.
  • Drużyna najlepszych graczy ze szkoły
  • Identyfikacja wizualna (logo, koszulki)
  • Dodatkowe zajęcia i treningi
  • Potencjał marketingowy

Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 499 złotych. Umowę podpisujemy na 1 semestr. Podane ceny są kwotami netto.

* Do 10 uczniów: 600 zł. Do 25 uczniów: 1250 zł. Do 60 uczniów: 2700 zł. Większa liczba uczniów: wycena indywidualna. 
Kliknij w przycisk poniżej i wybierz dogodny termin na krótką rozmowę o potrzebach Twojej szkoły z naszym specjalistą ds. edukacji:
Recenzje

Opinie ekspertów i doświadczonych nauczycieli:

"Platforma "Interdyscyplinarność Sportów Elektronicznych" stanowi najbardziej nowoczesną odpowiedź na wyzwania współczesnej edukacji. Autorom udało się umiejętnie połączyć transformacyjny potencjał gier z kluczowymi kompetencjami potrzebnymi w zarządzaniu, produkcji czy komunikacji.
Całym sercem popieram tą inicjatywę!"
Empty space, drag to resize
dr hab. prof. UŚ Michał Kłosiński
"Platforma [...] to ważny krok w dziedzinie rozwoju edukacji. Jestem przekonany, że dzięki tej inicjatywie młodzi ludzie nie tylko rozwiną pasję do gier, ale również odkryją nowe możliwości zawodowe.”
dr inż. Karol Jędrasiak
Zaproponowane w ramach platformy ćwiczenia wydają się niezwykle użyteczne w pracy z młodzieżą. Instrukcje do aktywności sformułowane w sposób przejrzysty i konkretny. Autorzy wychodzą z założenia, że fundamentem do nabywania kompetencji jest współpraca w grupie.Kurs zawiera elementy pozwalające prowadzącym na zbudowanie Zespołu.  W oparciu o ten proces rozwija przydatne umiejętności w tym: porozumiewania się, podejmowania decyzji, radzenia sobie ze stresem, formułowania celów..Zachęcamy do spróbowania.
Mirosława Bochner, Tomasz Wojtasik
konsultanci ROME „Metis” w Katowicach
Niestety współczesny system edukacji nie nadąża za zmieniającym się światem i wymaga gruntownej reformy. Dlatego istnienie innowacyjnych portali edukacyjnych daje szansę na zwiększenie efektywności kształcenia Młodych Ludzi w oparciu o specjalistyczną wiedzę, a także wspieranie rozwoju dwóch kluczowych elementów w kontekście zawodowym: KOMPETENCJI MIĘKKICH i  PASJI.
Justyna Jopek, psycholog

Kontakt

Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych (Esports Association)
  • ul. Noskowskiego 6, 40-697 Katowice
  • office@esportsassociation.pl

Porozmawiajmy!

Marcin Pałys to specjalista ds. edukacji w Esports Association. 

Jako pedagog w zakresie gamingu i nowych technologii skutecznie dopasuje naszą platformę do potrzeb Twojej szkoły.

Kliknij w przycisk poniżej i wybierz dogodny termin na krótkie spotkanie:
... lub skontaktuj się bezpośrednio:
  • +48 663 965 916 
  • marcin.palys@esportsassociation.pl
Utworzone za pomocą